Fina hästar!

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, och det beror helt på att jag inte haft tid. Idag skulle jag haft två lektioner, men de blev inställda så jag fick en ledig dag lite hastigt och lustigt. Men det är väldigt skönt! Red Grålle och Birdie på morgonen, Ruh ska träna ikväll. Så just nu pluggar matte, alltid lika kul ;)

Tävlingen i söndags med Grålle gick bra, men lite stolpe ut. I 110 så var han verkligen superfin! Men jag red lite för långa vägar så det blev ett surt tidsfel.. 
Sedan i 120 (som gick på gräsbanan) var han ruggigt fin! Lugn och jag kunde rida på mina distanser och han låg kvar och väntade. Vi petade dock sista hindret, ett vitt räcke med grind som låg JÄTTELÖST! Han blev lite flack till det och jag hade inte 100% koll på högersidan, så vi snuddade lite och den föll... Men jag är supernöjd med Grålle! Bara lite småsaker att träna på :)

Birdie ska gå som vanligt from imorgon. Hon har skrittat + galopperat nu i en vecka och är pigg o glad. Hon tycker nog det är skönt att få börja jobba nu igen!

I helgen är det tävling på söndag! Ruh åker till Surahammar och hoppar en 110. Sedan helgen efter det är det dags för 130-debut med Grålle!!! :D