Tränat på fm!

Imorse var jag med Grålle till Tina för lite träning! Det gick verkligen jättebra, och vi har tagit stora steg framåt trots att han knappt blivit riden. Han har mognat i huvudet så att säga! Fokuserade mycket på att få honom lugn och att han lyssnade på skänkeln ordentligt. Han var väldigt mjuk, lydig o allmänt härlig!

Vi jobbade med samma övningar som vi gjorde i onsdags. Det gick bra! Även om han fortfarande skjuter upp mig ur sadeln en del o blir svår att reglera. Men det är så mycket bättre! För att vara andra gången han hoppar lite mer efter vilan så gjorde han det väldigt bra och det bådar verkligen gott inför våren!

Under dagen har jag även hunnit åka till Västerås för att köpa lite nödvändigheter som hörlurar, mobilladdare o laptop-fodral. Höt är packat, rummet städat så snart ska jag sätta mig och plugga. Har prov på måndag och känner att jag behöver plugga ordentligt till det :)
Pappa har även plogat ridbanan, ska testa rida där imorgon för att de hur det är! :)