Lördag

Usch, idag kände jag mig sliten. Kroppen skriker efter vila, men den får härda ut. Idag har jag jobbat mellan 11-17, hann med att rida innan jobbet vilket har gett mig en lugn kväll. Har passat på att städa, tvätta plugga och andra nödvändiga saker. Ska snart jag gå ut och plocka in hästarna, Sune ska även göras fin inför imorgon. Imorgon går han en 90-klass på Jälla. Får vi se om han kan hålla upp tassarna denna gång.
 
Nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag-söndag. Måndag jobbar jag 7-14, men de resterande dagarna jobbar jag kväll (12-20.30 eller 10-18). Tisdag kväll har jag även projektmöte, så jag kommer hålla mig sysselsatt. Blir ändå ganska skönt att hinna med hästarna innan jobbet, då kan man ta det lugnt när man väl kommer hem på kvällen.
 
Grålles nästa tävling är på Rocklunda den 4-5/5. Då avgörs division 1!! 
 
Nysladdad ridbana, det gillar vi!