Ny vecka, ny stad

Den nya veckan är i full gång, jag jobbar denna vecka i Uppsala så det är lite nya saker att se o lära. 
I måndags ringde klockan vid 5, släppte ut hästarna o mockade för att sedan jobba 8-17. Hemma strax efter 18 för att då rida två hästar och sedan somnade jag lätt vid 20.45. Igår var det en tidig morgon igen, upp 4 och jobbade 6-15. Men eftersom jag kom hem i bra tid och Grålle vilade så passade jag på att åka till ridhuset med Sune. Trimmade honom bara på backen, men han var otroligt fin. Avslappnad och jobbade i en låg form, och använde hela ryggen! Det har blivit en stor skillnad sedan Lena var här. 
 
Idag fick jag sovmorgon till kl 6, då fixade jag hästarna o stallet. Vid halv 8 gick jag sedan ut och red Grålle i sommarhagen. Han var väldigt fin, pigg och glad! Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Idag och imorgon jobbar jag kväll, vilket betyder 12-20.30. Är hemma vid 21.30 eller strax därefter, så pappa tar in hästarna samt nattar dem. 
 
Dags att sätta fart!