Äntligen helg, men ingen ledighet för det..

Gårdagen bestod av långa möten. Satt totalt i 5h, man blir lagom seg efter det. Har i regel minst ett möte varje dag, så att man har mycket ledig tid när jag pluggar på distans stämmer inte in! Man ska trotsallt plugga 60h per vecka (vid heltidsstudier), planerar man tiden väl brukar man nästan komma upp i de timmarna. Jag har dessutom 3 hästar, hästgård, min egna träning och snart dubbla jobb. Inte undra på att jag stundtals känner mig stressad... Men tur att man är lite galen så man fortsätter ;)
 
Mellan gårdagens möten klämde jag in att rida hästarna. Grålle skrittades ut, blev lite protester men tillslut gav Camaro M-humöret upp och han traskade snällt på. Sunes ben var bättre, så han joggades i paddocken. Har på sig back on track-lindor dagligen, mest för säkerhetsskull. Han gick hur som helst väldigt bra, skulle helst ha honom ett snäpp mer avspänd, men det kommer nog med tiden. 
 
Idag har hästarna fått fina fötter, Kristian var här och skodde dem alla. Grålle har busat av sig på linan och jag får se vad Sune får göra för kul i eftermiddag. Snart har jag handledarmöte, som lär ta runt 40 min. Senare idag ska jag till gymmet, tränade armar igår så idag blir det nog lite svank o mage, kanske lite ben också. Efter det blir det hem till mamma en sväng och därefter idol hos en kompis. Imorgon ska jag på hästloppis under stora delar av dagen och på söndag jobbar jag på Rusta. Kul med ledighet ;)
 
Nu ska jag starta en tvättmaskin och därefter skriva på rapporten om varför alla IT-projekt misslyckas. Vi hörs!