Lugnt och skönt

Då var påsken slut för i år. Det har varit en lugn och skön påsk för mig. Jag har varit ensam på gården sen i torsdags, så jag har verkligen kunnat ladda upp batterierna. Det finns faktiskt inget bättre än att få skrota runt i sin takt och fixa med allt det man tycker behövs. 
 
Imorgon är det vardag igen. Jag ska jobba på Westinghouse tisdag och torsdag denna vecka, dessutom jobbar jag lördag och söndag på rusta. Vi har två inlämningar denna vecka, en i projektledning och den andra i programmering. De är näst intill klara så det känns skönt. 
 
Just nu sitter jag ute på altanen och njuter av lugnet på landet och det fina vädret. Sune trimmades under förmiddagen, Grålle har varit ute på promenad och alla de övriga sysslorna är klara. Så nu ska jag plugga lite innan det är dags att ta in hästarna vid 20.45.