Dags för semester!

Det är hög tid för mig att sätta fart, om ca 3h blir jag upphämtad för att åka på semester med några vänner. Jag har inte ens börjat packa än, är inte klar med alla måste som ska göras kring hästarna och ja, jag ligger lite efter i tidsschemat helt enkelt! Det här blir min första semester på 2 år. Jag är ingen person som tycker om att åka bort, utan är mer en "hemester" typ. Men i år lyckades jag bli övertalad att åka bort. Vi åker till stockholms skärgård idag, och imorgon tar vi båten till Åland för att sedan stanna där tills på söndag! På måndag är det sedan dags för en 12 dagars arbetsvecka, så sitter nog ganska bra med lite vila innan dess!
 
Pappa får ansvaret för grabbarna under tiden jag är borta. Jag hoppas på att de sköter sig och håller sig lugna!
 
Filmerna från i lördags:
 
 
Filmerna från när jag tränade inför Märsta kommer, men inte än på några dagar. Nu måste jag få upp farten! Hoppas ni alla får en trevlig midsommar :)