Tillbaka till vardagen

Så var midsommar över för 2015. Jag hade en trevlig midsommar med både gamla och nya bekantskaper. Det var skönt med lite ledighet också. Jag har passat på att fixa i stallet och ytorna därikring. I sommar ska stallet tvättas och målas både invändigt och utvändigt så jag har börjat lite smått. Jag har hunnit med att tvätta och lasera boxfronter i två av tre boxar. Sedan har jag även tvättat dörrarna, transporten, jag har fixat med gamla och nya hagar, lagat lite staket till ridbanan, fixat spången till containern, fixat i sadelkammaren osv. Självklart har hästarna ridits och de har gått riktigt bra. Sune var en fröjd att rida idag, så fantatiskt fin!
 
Imorgon är det jobb igen. Sedan jag hästarna ridas ut, jag ska hämta torv o spån och förhoppningsvis hinna med att måla någon dörr. Tvättning och målning för stallet är mitt ansvar, men jag tycker det är riktigt mysigt att fixa på kvällarna. Tycker verkligen inte om att sitta still inomhus, så detta är perfekt sysselsättning. 
 
Nu ska jag fixa det sista och sedan krypa ner i sängen. Bjuder på två bilder från midsommarafton!
 
Ingen vanlig outfit i stallet...
... men såhär firar en riktig hästtjej midsommar ;)