Felfri årsdebut

Helgen har gått alldeles för fort.. Eller så har jag haft för mycket att göra. Idag har jag kört på non-stop sedan jag gick upp vid 05:40 imorse. Åkte till tävligen strax efter 8 imorse och var hemma runt 12:30. Då var det bara att fixa allting efter, packa ur transport, göra i ordning Grålle, fixa vatten i hagarna etc. Precis innan 14 var jag hemma, och mellan 14-18 satt jag i studiemöten. Nu på kvällskvisten red jag Sune i blåsten. Han skötte sig faktiskt ganska bra idag, efter en stund kunde han galoppera avslappnat och även skutta över ett litet hinder. Framsteg!
 
Nu har jag precis duschat och landat i soffan. Imorgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka står för dörren. Sassa har redan somnat och det är inte långt från jag också gör det känns det som. 
 
Tävlingen då?
 
 
Den gick jättbra! Grålle skötte sig väldigt bra och skuttade runt sin klass felfritt. Stundtals lite vingligt, framförallt till 1an, men vi båda är nog lite ringrostiga när det kommer till tävling. Men oerhört skönt att börja året med en felfri ritt, det bådar gott inför kommande tävlingar. Ska sätta mig ner någon kväll och kika på vart vi åker här näst! Imorgon ska båda hästarna skrittas ut, och jag har studiemöte på kvällen. Planen blir att försöka hinna med en innan mötet och en efter. 
 
Nu är det snart dags att sova, vi hörs!