Efterlängtad helg!

Jag var hemma vid halv 2 natten mellan torsdag och fredag, för att sedan gå upp vid 05:30 på fredag morgon. I natt har jag fått ordentligt med sömn vilket betyder att jag känner mig tillbaka på banan igen. Har suttit med uppsatsen två timmar nu på förmiddagen, har lite småsaker som jag ska fixa till. Det är inget som tas med i bedömningen, men om den blir godkänd ska den publiceras och då vill jag att detta ska vara fixat. 
 
Nu sitter jag med min kaffekopp och ska snart gå till stallet. Blir nog en skrittur med Grålle och sedan undersöka Sunes överben lite mer. Det är fortfarande aktivt och han har ont, så han får vila tillsvidare. Finns inte så mycket mer att göra. Jag ska även fixa med foder och lite annat smått och gott. Så skönt att kunna lulla runt i sin egna takt när det dessutom är ljust. De sista veckorna har varit så intensiva med skolarbetet så nu är det skönt att det mesta är klart!
 
I eftermiddag ska jag hämta hem Björne som varit hos mamma. Då blir nog Sassa glad, får hon någon att busa med igen. 
Grand finale!