Motivationen är på topp!

Det känns som om det är höst igen, usch och fy. Jag tycker verkligen det var skönt med sol och värme, nu går jag runt i stallet i mössa och vinterjacka.. 
 
Det mesta snurrar på som vanligt, jobb, stall, hund osv. I torsdags hade vi lite partaj på jobbet, det var en väldigt rolig kväll/natt med lekar, middag, spex och härligt umgänge med mina roliga kollegor. Det är verkligen ett härligt gäng man jobbar med varje dag.
 
I söndags tränade jag Sune för Anita Sande. Det var första gången jag tränade för henne men fick massor med hjälp. Hennes feedback var verkligen värdefull och jag fick många verktyg hur jag ska få Sune att jobba mer med bakbenen och bli mer ärlig fram till handen. Ska bli kul att se hur utvecklingen går nu. Anita bor normalt sett i Dubai, men flyger till Sverige någon gång i månaden för att hålla träningar. Tanken är att jag ska fortsätta träna för henne nu under de gånger hon kommer till Sverige! Eftersom Sune är den som jag haft mest strul med, så är det fokus på att få hjälp med honom. 
 
Grålle går lika fint som vanligt, han hade en lugnare vecka nu som var, men nu är fokus på att komma i form till tävlingen 28-29/5. Då blir det årsdebut i 120!
 
Imorgon blir det att jobba, sen vidare till stallet för att mocka och rida en häst. Sedan vidare till Västerås för att lämna släpet för lite underhåll hos leverantören och sedan väntar Vårruset. Jag springer tillsammans med mina kollegor och det är 5km som ska klaras av. Jag hoppas på lite varmare och soligare väder!
 
Två bilder som Rebecca tog för någon vecka sedan! Fin Sune!
När man har sjöutsikt från hästryggen, haha