Fredagslista v8

Bäst i veckan hittills:
Att Grålle var så fin på träningen igår. 
 
Sämst i veckan hittills: 
Slarv som förstör trivseln och ökar frustrationen. Att Sune vilar, saknar att få rida honom! Men nästa vecka så ska han igång igen!
 
Där har jag ont:
Ingenstans :-)
 
Det tänker jag mycket på:
Våren och sommarens planer gällande hästarna
 
Det klär jag mig i:
Just nu jeans och skjorta, men snart åker stallkläderna på!
 
Nästa vecka ser jag fram emot:
Hamres tävlingar och första omgången av div 1
 
Det dricker jag:
Kaffe latten tog precis slut!
 
Idag händer detta:
En lugn kväll i stallet för att fixa för hästarna. Sen en hemmamys med knatteligan (Björne och Sassa)
 
Och på lördag det här:
Enda inplanerade är besiktning av transporten, Grålle ska ridas ut och Sune ska få sitt dagliga gos.
 
Söndagen tillbringas så:
Oplanerad! Mycket tid i stallet om ni låter mig gissa :-)
 
Och mest av allt önskar jag detta:
Att våren snart är här så vi kan trimma hemma på paddexbanan!
 
0 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: LiLe Häst, fredag, fredagslista, lista, motivation, planering