Fredag och firad framgång!

 
Idag fick Grålle både skritta och trava, han känns pigg och glad av att få komma igång igen. Nu ökar vi travmängden succesivt, men endast på rakt spår tillsvidare. Ca 2 veckor till återbesök. Sune har vilat idag, imorgon blir det en uteritt, hitta någonstans där vi kan galoppera ordentligt tänkte jag. 
 
Vi åt en god grillbuffé på Golfrestaurangen i Enköping. Oerhört god mat!
Vi som ridit i årets div 1-lag, inkl. lagledare och reserver
 
Tack alla för en trevlig kväll!
 
Helgen är relativt oplanerad. Blir såklart en hel del stall men även lite plugg. Fick en fråga om vad jag pluggar just nu, och jag kompetensutvecklar mig i jobbet. Jag ska läsa en kurs som heter "Managing Office 365 Identities and Requirements". Klarar jag det certet blir jag MCP "Microsoft Certified Professional". Planen är att läsa in ytterligare ett cert inom samma område för att då bli MCSA "Microsoft Certified Solutions Associate". Certen är både väldigt omfattande och svåra, så målet är att bli klar med det första innan jul. Jag läser inte på arbetstid vilket gör att det kommer ta lite längre tid :)