Bloggpaus - men nu tillbaka!

Ledsen för dålig uppdatering, jag behövde en liten bloggpaus. Men nuså, är jag tillbaka!
 
Vad har hänt den senaste tiden?
Grålle var till veterinären i måndags förra veckan, han var halt vänster fram och blev behandlad i hovlederna på båda fram. Jag hade ett val om jag ville behandla eller inte, då det var så lite, men eftersom han har sin nackskada så ville vi göra det så bra för Grålle som möjligt. Så behandling blev det, han gick i liten hage i en vecka men går nu med Sune som vanligt. Vi går promenader varje dag, nästa vecka ska vi börja skritta uppsuttet. Återbesök blir i mitten på juni :-)
 
Sune tränar och tävlar som vanligt, gick 110 på Jump Club förra tisdagen med två nedslag. En bra runda, men lite oturliga nedslag. Idag var vi och tränade, han flippade ur precis som han gjorde i 110 på Sportriders, men vi lyckades arbeta bort det. Fin på slutet! Han tävlar en 110 både fredag och lördag på Sundbyholm :-)
 
Nu ska jag fixa filmen från träningen så kommer den under morgondagen. Vi hörs!
 
En hälsning från Grålle, som blivit en... hund?