Island - WOW!

Blogg.se fungerar väldigt dåligt för mig, därför kommer detta inlägg flera dagar för sent..
Efter sköna dagar på Island är jag tillbaka i verkligheten igen. Island var både mäktigt och vackert. Jag blev helt såld på naturen och hade kunnat stanna ett tag till för att få utforska mer. 
 
Vi fick uppleva blå lagunen, valsafari (där vi såg både delfiner och valar), Thingvellir National Park, Geysir, Gullfoss vattenfall (The golden circel) och åka forsränning (även kallat rafting). Alla utflykter var häftiga på sitt sätt, men sista dagen var vi iväg med buss och fick uppleva så mycket härlig natur. Hästar och får gick på stora fält utan staket och såg ut att ha det så bra. Underbart!
 
Bjuder på ett gäng bilder, som inte på långa vägar visar hur fantastiskt det faktiskt var.
Utsikten. Hade kunnat stanna där länge.
Rafting - SÅ KUL!
Gullfoss, även här hade jag kunnat stanna länge.
Delfin
Valsafari
Jag och min härliga kollega Ulrica redo för valsafari
Val fick vi se :-) 
 
Grålle står fortfarande på box, men nu med vanligt bandage. Såret läker fint, men det är ett tag kvar innan han får gå ut. Ska lägga om det imorgon igen, men någon dag den kommande veckan hoppas vi han får komma ut igen. Sune fick några dagars vila men är igång igen. Har varit fin de pass vi gjort under veckan. På tisdag är det träning sen tävling på söndag.