Förkylning men rolig vecka på ingång

Min helg har spenderats till större del i soffan för att kurera en jobbig förkylning. Det drog igång redan i början av veckan med att jag tappade rösten (vilket var lägligt när man skulle ha workshop hela veckan), i fredags började näsan rinna och när jag gick hem i fredags em var jag riktigt risig. Efter att ha skrittat Grålle var det bara att åka hem och lägga sig. Igår orkade jag att rasta hästarna på grusvägarna, men inte så mycket mer än så. Idag är jag piggare så idag jobbade jag dem lite mer på grusvägarna. Båda kändes riktigt fina!
 
Tidigare i veckan fick Grålle träna, Sune var inte riktigt i form för det. Grålle var fantastisk på träningen. Vi har verkligen fått ordning på markarbetet, och det börjar visa sig i hoppningen nu också där sprången bara blir bättre och bättre. Grålle tävlade förra helgen, en 110, dubbelt felfri och strax utanför placering. Han var riktigt fin!
 
Sune tränade förra veckan, och var riktigt fin. Han var så pass på att vi fick plocka bort sporrarna, och då blev han lite lättare att hantera. Men det superkul att han är så på och verkligen vill. Han hoppade trekombinationen som han aldrig gjort nått annat :-) Sune tränar nu på tisdag igen!
 
I veckan väntar flera roligheter, träningar och på onsdag är det clinic med Angelica Augustsson och Sylve Söderstrand. Dessutom är det min första vecka som IT-ansvarig, spännande!